Sponsor Bağlantılar





Beni Affet 795.Bölüm izle Son 1 Eylül 2015



 Beni Affet 795.Bölüm izle Son 1 Eylül 2015 Bahar’ın ölüm haberine inanmayan Kemal, Savaş Komiser ile beraber olayın perde arkasını araştırmaya başladı. Kemal, Bahar’ın yaşadığına Sevgi’yi inandırmak istedi fakat perişan halde olan Sevgi, kızının ölümünden Kemal’i sorumlu tutuyordur.
Dizinin Konusu: Başrolde bir taraf da Feride ile Cüneyt diger tarafda Bahar ile Kemal oynamaktadır. Kemal ile Cüneyt iki kardeşi oynayip, her ikisi de sevdiği kız ile evlenmek icin caba göstermektedir. Dizinin ilerleyen bölümlerde Kemal büyük zorluklara göğüs gererek Bahar ile evlenebilmeyi basarabilmis, 1 çocuğu olmuştur. Cüneyt ise Feride yi evlenmek icin daha yeni ikna edebilmiş dir. Feride Eylül'ün kardeşi olduğunu daha yeni ögrenmiş ve bu yüzden nikah da Cüney'te Evet mi hayır mi diyeceği şüphelidir. 

Beni Affet 795.Bölüm izle  Bahar’ı gözlerden uzak bir yere götüren Cesur ise delilleri ortadan kaldırmak için büyük çaba sarf eder.Final bölümünde Tuncay'ın öldüğünü hisseden ve ona "Seni affettim kardeşim" diyerek içindeki kırgınlığa son veren Cüneyt, Feride ile nihayet bebeklerine kavuşmuşken, dizinin son sahnesinde kendisine doğru uzatılan silahın patlaması 

sonucu zarar gördü mü? O an neler oldu.Beni Affet 795.bölüm izle, Star Tv ekranlarının sevilen dizilerinden olan Beni Affet dizisi yeni sezon olan 5.sezonu ile izleyenlere 31 Ağustos Pazartesi günü merhaba diyecek. Hafta içi her gün yayınlanacak yeni bölümleriyle ekranlarda olacak 

Star Tv canlı izle. Klasik tabirle 'fakir ama gururlu' kızımız. Hem çalışıyor, hem hukuk okuyor. Hem de ailesini ayakta tutmaya çalışıyor. Mehmet Kemal'i canından çok sevmesine rağmen, kişiliğinden ve gururundan milim taviz vermiyor. Onun için dürüstlük ve kişiliği her şeyden önemli. Osman'ın diş geçiremediği tek karakter Bahar. Nitekim ilerde çocuğunu da tek başına büyütecek. Star tv'de Beni Affet hız kesmeden devam edecek

Labels: , ,



Leave A Comment:

Copyright © Dizi izle Son Bölüm.
Blogger tarafından desteklenmektedir.