Sponsor Bağlantılar





Unutma Beni 1509.Bölüm izle 1 Eylül 2015 Fox Tv

Unutma Beni 1509.Bölüm izle 1 Eylül 2015 Fox Tv Salı günü Son Bölümünde kısaca bir bakalım.Mustafa neye şahit olup, korkacaktır? Mustafa ve Özlem aniden neden arabaya binip, evden uzaklaşırlar, peşlerine biri mi düşmüştür? Mustafa neden Özlem'e soğuktur? Şeker yoğun bakımda yatmaktadır, durumu ciddidir, Hikmet'ten ne yapmasını isteyecektir?Unutma Beni 1508.Bölüm izle Mustafa neden Özlem’e soğuktur? Şeker yoğun bakımda yatmaktadır, durumu ciddidir, Hikmet’ten ne yapmasını isteyecektir? Buse hâlâ zindandadır, aç-susuz beklerken, Volkan kapıya gelir.

Unutma Beni 1509.Bölüm izle  Unutma beni artık yeni bölümleri ile ay sonu başlamaktadır. Fox TV de yine devam edecek olan dizi geçtiğimiz sezonun sonlarında bitti mi bitecek mi denilse de yeni sezonda devam edileceği belirtildi. Ve bunun için tarih de 31 Ağustos olarak belirlenmiş bulunuyor. Kadro da bir değişiklik olacak mı henüz bilinmezken dizinin bir sezon 

daha devam edeceği kararlaşmış gibi görülüyor. unutma beni dizisi tekrar başlayacak mı yeni sezon ne zaman başlıyorFox Tv’nin uzun zamandır yayınlanan dizisi Unutma Beni’de Mustafa, Şeker böbreğini kabul etsin diye bıçakla onları tehdit eder, 

Şeker’in bu konudaki cevabı ne olacaktır? Hafta içi her gün Fox Tv’de ekranları başınız agelen dizinin bu günki seyir takibi nasıl olacak? Unutma Beni’de neler yaşanacak? Neler olacak bu bölünde ekran başına Mustafa, Özlem'i nikâhtan kaçırıp, ıssız bir eve götürmüştür. Özlem'in tavrı ne olacaktır? Son dönemlerin en uzun 

Unutma Beni 1 Eylül 2015 izle soluklu günlük dizisi olarak dikkatleri üzerine çeken Unutma Beni dizisi yeni sezonda da ekranlarda olmaya devam edecek. Sezon içinde bitip bitmeyeceği çok konuşulan hatta bir ara bitti denilen dizi yeni sezonda da ekranlarda olacak.Merak edilem tüm cevaplar bu bölümde

Labels: , ,



Leave A Comment:

Copyright © Dizi izle Son Bölüm.
Blogger tarafından desteklenmektedir.