Sponsor Bağlantılar





Beni Affet 796.Bölüm izle 2 Eylül 2015 Full


Beni Affet 796. BolumBeni Affet 796.Bölüm izle 2 Eylül 2015 Full en son bölümünde hatırladınız kadarıyla bir cenazede bir annenin gözyaşlarını gördük ve oğlunu kaybeden anneye bakalım bundan sonra ne yapacak acılar içinde devam edecek ödediyi bedeller yetmedi mi seni oğlu kara topraklar seni bende aldı diye mezarında ağlamaya başlar ederken bir hayli feryat eder.Diğer yandan diğer hapishanede olan kemal bahar'ın yaşadığını  kardeşine söyleyecektir. 

Beni Affet 796 Bölüm izle Mustafa ise hiçbir zaman umudunu yetirmemiştir itiraf  bulunacaktır sen bana inanıyorsun kardeşimize inanıyor musun lütfen bana bir şey söyle sen rahat ol kardeşim bir şekilde onu bulacağız merak etme buradan çıkacağız diyecekler...

şekilde oradan da konuşma geçer karısının barın yani elinde olduğunu bilecektir onun kaçırdınız verecektir birisi verecektir polis ise bir tek sen varsın diyecek misin olaylarla uğraşıyorum sen kemal ben her şeyi kovalıyorum numara verecektin kardeş çıkmayacaktır ona destek verecektir.

bundan sonra gerçekten de çok gelişmeler bir hayli ağır bir şekilde devam edecektir olaylar sarpa sarar ve acaba bundan sonra kemane yapacaktır son hızla hapishaneden çıkar 

Beni Affet 2 Eylül 2015 izle çıkmaz bağları araştıracaktır bari sen hiç bilinmedik bir şekilde kaza geçirmiş tv ölümle pençeleşiyor özgür fakat yine de onun seven ali ona evinde bakmaktadır ve hastaneye götürmemi kader acaba bazen olacak

Labels: , ,



Leave A Comment:

Copyright © Dizi izle Son Bölüm.
Blogger tarafından desteklenmektedir.