Sponsor Bağlantılar





İşte Benim Stilim All Star 1 Eylül 2015 izle Tv8 3.Bölüm


İşte Benim Stilim All Star 1 Eylül 2015 izle Tv8 2.Bölüm yine ilginç olaylarla karşımızda dediğiniz tüm yarışmacılar burada ve birinci olanlar da tabii ki yarışmaya katılacak neler yaptığını soracak olacak olan sunucu öykü hanım yarışmacılar sanki herkes yeni katılıyormuş gibi hissediyorum diyerek yine de mutluyum bakalım ne olacak canlı olarak geliyor değişen kurallar gerçekten çok zor olacak olan all star benim stilimde bu sezonda en iyiler yarışacak bakalım hepinize bol şans ilk sohbetimize başlıyoruz 

İşte Benim Stilim All Star 1 Eylül 2015 izle alev alev yanıyorsun diyecek olan öykü hanım kızımız bir hayli güzel olmuş senin elektriğin çok beğendim birkaç kere  ben devlet dairesi fiziğine göre de kabul görmesini benden de bitecek ve böyle bir olumlu tepki alacak çok yakışıklı sanki üzerinde bir şey olsa olsa ne var bilmiyorum ama yine gayet güzel sen tamamla tamam mı izin yok ama renklerimiz çok uyumlu diyecekler

giysilere güzel yorumlar gelecek ve kesmeden tv8 de devam ediyor ve kombinlerini nereden ne şekilde ne kadar alındığına sonuna dışında kalan not olarak 5 vereceksin ve çok ucuza  bir kıyafet değil değerlendir bilirsiniz yeni format bu şekilde devam ediyor 

Baklım yarışmacının üstündeki takılar ve giysiler fiyatına şöyle bir bakalım bluz 70 tl şort 45 tl çanta 115 tl ayakkabı ise 100 bin 475 tl kolye nur hanım hoş geldin nasılsın iyi misin bakalım bir önceki günden sonra taraftar elemeler devam edecek bakalım ne olacak neler yaşanacak merak edilen konular bu bölümde sakın kaçırmayın yorum tv8 de ekran başına

Labels: , ,



Leave A Comment:

Copyright © Dizi izle Son Bölüm.
Blogger tarafından desteklenmektedir.